Powrót do spisu treści Aktualizowany: 2018-07-12
Jak zwiększyć trafność otrzymywanych zapytań (filtrowanie zapytań)?

Ustawienia domyślne

Domyślnym ustawieniem subskrypcji zapytań jest otrzymywanie wszystkich zapytań z profilu działalności (tj. wszystkich zapytań przyporządkowanych do kategorii w ramach zaznaczonego przez firmę profilu). Profil jest ustawieniem wspólnym dla całego konta Dostawcy, tj. dla wszystkich e-maili z aktywną subskrypcją w ramach konta.
Podstawowym narzędziem zwiększania trafności zapytań ofertowych jest dopasowanie profilu działalności do rzeczywistej aktywności firmy na rynku.

Dodatkowe kryteria doręczania

Aby zwiększyć trafność otrzymywanych zapytań rekomendujemy zastosowanie dodatkowych kryteriów doręczania. W odróżnieniu od profilu - dodatkowe kryteria doręczania można ustawić niezależnie dla każdego z adresów e-mail w koncie Dostawcy.

Możesz skorzystać z trzech kryteriów doręczania:

  • fabrycznie nowe/ używane
    Dla zapytań o produkty masz możliwość zawężenia zakresu zapytań poprzez wskazanie jednej z opcji: dowolne/ tylko fabrycznie nowe/ tylko używane.

    Wybór opcji dla zapytań o produkty: dowolnie/ fabrycznie nowe/ używane

  • wybór regionu
    Jeżeli Twoja firma działa regionalnie: Z listy możesz wybrać interesujące województwa, z których mają pochodzić zapytania ofertowe.
    W ramach dodatkowej opcji możesz zasubskrybować zapytania spoza Polski.Wybór zapytań z województw
  • wybór marek w zapytaniu
    Możesz także wskazać wybrane marki produktów, których mają dotyczyć subskrybowane przez Ciebie zapytania;

    • Możesz zawęzić zakres subskrypcji wyłącznie do zapytań o produkty konkretnych marek: wpisz je do pola Interesują mnie zapytania wyłącznie o [Wpisz markę]

      Uwaga! Po dopisaniu marek i kliknięciu Zapisz będziemy doręczać Ci zapytania o produkty wskazanych w formularzu marek, a także i te zapytania, w których pożądana marka produktu nie została określona lub autor zapytania akceptuje zamienniki.

      Opcja +Wczytaj marki umożliwia szybki import do filtra marek, który wskazałeś na wizytówce firmy w polu Jesteśmy dystrybutorem firm:
      Jeżeli skorzystanie z opcji nie dało rezultatu - oznacza to, że pole to pozostało niewypłenione.
    • Gdy chcesz wykluczyć zapytania o produkty konkretnych marek - wpisz je do pola Nie chcę zapytań o:  [Wpisz markę]

      Po dopisaniu marek i kliknięciu Zapisz będziemy doręczać Ci zapytania o produkty z wyjątkiem zapytań o produkty marek, jakie wykluczyłeś w formularzu.

      Wybór marek dla zapytań o produktyWybór marek dla zapytań o produkty

 

Przycisk Odrzuć to zapytanie w zapytaniu mailowym

Dodatkową funkcją, która pomaga w podwyższaniu trafności zapytań ofertowych jest przycisk Odrzuć to zapytanie, który udostępniamy w każdym mailu z nowym zapytaniem ofertowym wysyłanym do Twojej firmy. 

Przycisk: Odrzuć zapytanie

Jeżeli uznasz, że któreś z doręczonych zapytań jest nietrafne kliknij ten przycisk i wskaż na formularzu powody odrzucenia. Na tej podstawie zaproponujemy zmiany w ustawieniach konta Dostawcy mające na celu poprawę trafności.

Więcej na temat przycisku Odrzuć to zapytanie znajdziesz w kolejnym artykule.